Nasledujúca diéta je hitom už niekoľko rokov. Ako to už pri diétach býva, niektorí ju vychvaľujú do neba, iní tvrdia, že na nich nezaberá. Poznám však viac tých, ktorí, keď ju poctivo držali, schudli za prvý mesiac 8-12 kg a kilečká ubúdali aj potom. Takže, ak ste ešte diétu s jablčným octom nikdy neskúšali a máte na to „žalúdok“, nech sa páči.

Prečo práve jablčný ocot? 

Jablčný ocot podporuje látkovú výmenu, zvyšuje schopnosť tvorby červených krviniek a obmedzuje hnilobné a kvasné procesy v črevách. Pozitívne vplýva na stimuláciu metabolických procesov, ktoré odbúravajú tuk, čím môžu prispievať k postupnému znižovaniu telesnej hmotnosti. Vždy pred jedlom rozmiešajte zhruba 0,4 cl v troch deci studenej vody. Ak je vám to prisilné, môžete si dať aj menej octu, prípadne sa dajú v lekárňach zakúpiť tabletky s jablkovým octom, ktoré pred jedlom pekne spapáte. 

Pravidlá pri diéte 

Dodržiavajte presne postup tak, ako je napísaný nižšie. Nadväznosť jednotlivých jedál je dôležitá pre procesy, ktoré sa dejú v organizme. Diéta má sedemdňový režim, začínajte vždy v pondelok. Je vhodná ako na detoxikáciu organizmu, tak i na redukciu hmotnosti. Ak ju budete poctivo dodržiavať, v tele sa uskutoční zmena látkovej výmeny a ďalšie tri roky nepriberiete. Ale nesmiete páchať žiadne prehrešky! Na prečistenie organizmu držte diétu dva týždne, na redukciu hmotnosti držte diétu dva týždne, potom si dajte týždeň pauzu a sa znova dva týždne stravujte podľa diéty a znova týždeň normálne. Vynechanie je dôležité z toho dôvodu, že jablčný ocot môže dosť podráždiť žalúdok.

Pondelok

Raňajky: čierna káva
Obed: 2 rajčiny, 2 vajcia na tvrdo, 1 celozrnný rožok
Večera: 1 prírodný kurací rezeň (alebo morčací, prípadne jeden steak), šalát s jablčným octom

Utorok

Raňajky: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
Obed: 1 prírodný kurací rezeň (alebo morčací, prípadne jeden steak), šalát s jablčným octom
Večera: 1 čerstvý ananás, biely nízkotučný jogurt

Streda

Raňajky: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
Obed: 2 vajcia na tvrdo, 1 konzerva tuniaka bez oleja, 1 celozrnný rožok, šalát
Večera: 10 dkg šunky s hovädzou šťavou (respektíve 20 dkg šunky), 2 rajčiny

Štvrtok

Raňajky: 1 čierna káva, 1 celozrnný rožok
Obed: 1 prírodný kurací rezeň (alebo morčací, prípadne jeden steak), šalát s jablčným octom
Večera: zemiaky s kôprom alebo petržlenovou vňaťou, uhorkový šalát

Piatok

Raňajky: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
Obed: 2 rajčiny, 1 celozrnný rožok, 1 konzerva tuniaka bez oleja, šalát s jablčným octom (alebo dusená ryba a uhorkový šalát)
Večera: 20 dkg šunky, ovocie (nie banány!)

Sobota

Raňajky: čaj s citrónom
Obed: 2 rajčiny, 2 vajcia na tvrdo, 1 celozrnný rožok
Večera: JEDZTE! Zájdite si na večeru, alebo si niečo dobré navarte. Je úplne jedno čo a koľko, dajte si to, na čo máte chuť!

Nedeľa

Raňajky: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
Obed: ½ grilovaného kuraťa, šalát
Večera: 2 špargle, 2 rajčiny, ovocie (okrem banánov) a 1 celozrnný rožok