Nepatrila k vychudnutým ženám, no pravidelným cvičením sa z nej stala perfektne vyrysovaná kráska, ktorá je dôkazom toho, že keď sa chce, dá sa všetko. „Mať osobného trénera je výborná vec, ale cvičiť sa dá aj doma pri obľúbenej hudbe, s pomôckami, ktoré máte poruke,“ vysvetľuje Lucia. Tvrdí, že hodinku, aspoň každý druhý deň, by si na seba mala vyčleniť každá jedna žena. Lucia dáva návod na to, ako sa dostať do formy aj z pohodlia vašej obývačky.

Chcete mať dokonalé krivky ako Lucia Mokráňová? Tu sú jej triky ako na to!
 

 

Rady Lucie:

  • Výborným pomocníkom na rýchlejšie spaľovanie kalórií a správne naštartovanie sa je pred cvičením vypiť kávu.
  • Ak máte ako obľúbené raňajky kašu s ovocím, určite ju obmieňajte s niečím slaným. Vhodným variantom je napríklad praženica so šunkou a syrom plus zelenina. Telo touto zmenou šokujete, čo je pri tréningoch veľmi vítané.
  • Nezaťažujte telo ťažkými jedlami, zvoľte niečo ľahšie a jedzte aspoň štyrikrát denne.
  • Pitný režim je alfou a omegou všetkého. Čím viac pijete, tým lepšie.
  • Pás na cvičenie – expander – zoženiete v každom jednom športovom obchode za pár eur. Pozor však na to, že majú rôzne hrúbky a dĺžky, čo určuje silu ich záťaže.