Ak neviete, ako si s tým poradiť, navyše ak máte problémy s lepkom, či ste vegetarián, máme pre vás skvelý tip. Zdravá a vyvážená strava nesúvisí len s kvalitnými surovinami, ale aj s ich prípravou. Optimálne je siahnuť po takej príprave jedál, ktorá v nich zanechá čo najväčšie množstvo živín a zároveň uchová aj ich pravú chuť.

Najlepšie chute vďaka parnej rúre

Varenie na pare je moderný spôsob prípravy jedál, vďaka ktorému pokrmy nestratia prospešné vitamíny a minerály, a navyše ostanú zachované bohaté chute všetkých pripravovaných jedál. Najmodernejšie parné rúry ponúkajú množstvo pokročilých funkcií, od možnosti troch úrovní varenia na pare, cez farebný displej s dotykovým ovládaním až po program parného čistenia, vďaka ktorému svoju rúru vyčistíte úplne bez námahy. Jednoducho tieto rúry vám dodajú viac sebavedomia v kuchyni. Vyskúšajte varenie na pare a objavte skutočnú chuť jedla!

Zabudovateľná parná rúra Electrolux CombiSteam Deluxe, model EOB8857AAX
Zabudovateľná parná rúra Electrolux CombiSteam Deluxe, model EOB8857AAX
Zdroj: Electrolux

AJ Beyoncé sa odľahčuje. V rámci diéty speváčka predstavila nový HIT NA CHUDNUTIE

Nechajte sa inšpirovať týmto receptom na bezlepkový banánový chlieb, ktorý je vhodný aj pre vegánov. Milovníci čokolády budú mať tiež dôvod na radosť. A bonus navyše – všetko poľahky pripravíte v parnej rúre!

Ingrediencie:

4 banány (rozpučené), 1 polievková lyžica roztopeného kokosového oleja, 1/3 šálky agáve sirupu, 1 polievková lyžica chia semienok zmiešaná s 3 polievkovými lyžicami vody, drvená horká čokoláda, 1 šálka špaldovej múky, 1 polievková lyžica kypriaceho prášku, ¼ polievkovej lyžice sódy bikarbóny, škorica, ¼ polievkovej lyžice vanilkového extraktu, ¼ šálky kokosového mlieka, 2 polievkové lyžice kakaového prášku

Upečte si banánový chlieb.
Upečte si banánový chlieb.
Zdroj: Profimedia.sk

ZÁZRAČNÝCH 40 dní: TOTO sa stane, keď prestanete jesť mäso, sladkosti, fajčiť a piť alkohol

Postup:

1. krok: Predhrejte parnú rúru na 180 °. Zmiešajte rozpučené banány, kokosový olej, agáve sirup a zmes chia semienok v miešacej miske. Miešajte dokým nie sú ingrediencie dobre prepojené. Potom primiešajte múku a prášok do pečiva.

Základom sú štyri rozpučené banány.
Základom sú štyri rozpučené banány.
Zdroj: Profimedia.sk

Túžite byť zdraví a sršať energiou? Do chladničky si nakúpte TÚTO vitamínovú bombu

2. krok: Vezmite približne 1/3 cesta a zmiešajte ju s kokosovým mliekom, kakaovým práškom, drvenou čokoládou, škoricou a vanilkou. Zvyšok cesta nalejte do zapekacej misy a navrch pridajte pripravenú 1/3 zmesi. Nožom niekoľkokrát urobte „rez,“ aby ste vytvorili mramorovaný efekt. Navrch pridajte rozpučené banány.

3. krok: Pečte zhruba 35-40 minút alebo kým špáradlo vložené do stredu chlebíka vyjde čisté. Pred krájaním nechajte chlieb trocha vychladnúť. Dobrú chuť!

Pečenie a varenie v parnej rúre prospeje vášmu zdraviu.
Pečenie a varenie v parnej rúre prospeje vášmu zdraviu.
Zdroj: Electrolux

Spriateľte sa so zelerom! Podporí vám imunitu a zhodíte aj pár kíl

Vyskúšajte skvelý mrkvový recept! Dodá vám vitamíny a pomôže vám aj pri zhadzovaní kíl

Chcete schudnúť: Karfiolová ryža aj pizza vás prekvapia