V relácii Extrémne premeny dokáže motivovať obéznych ľudí tak, že od základu zmenia svoj život. Či ide o chudnutie, alebo o udržiavanie hmotnosti, je to jedno, pretože za základ všetkého považuje hlavu. „Všetko sa tam začína, každá myšlienka, každé uvedomenie svojich skutkov. Tak ako vám hlava môže pomôcť, takisto vám môže aj uškodiť. Preto si myslím, že len pozitívne myslenie vás dovedie do cieľa.“

Iba polovicu!

No aj keď človek má byť podľa neho na seba prísny, niekedy musí telu dať to, čo veľmi chce. „Ja to tak robím. Sú dni, keď ho počúvam omnoho viac a keď cítim, že mám veľkú chuť na vyprážaný syr, jednoducho si ho doprajem. Nikdy však nezjem celý, iba polovicu, takisto len polovicu hranoliek. Viem, že moje telo bude potom ďalej makať tak, ako má,“ tvrdí presvedčivo. Kondičný tréner nám prezradil, ako vyzerá jeho zvyčajné stravovanie, no upozorňuje: „Ja však nie som dietológ! Toto sú veci, ktoré dodržiavam ja sám alebo moja manželka. Stravovanie totiž súvisí s aktivitou človeka, jeho výškou, hmotnosťou. Ja napríklad trénujem každý deň, trikrát do týždňa robím silový tréning, trikrát kardiotréningy, doplnkové cvičenia so svojimi klientmi,“ vysvetľuje.

FOTO VNÚTRI To snáď ani nie je možné! ŠOK v Extrémnych premenách: Zo 140 kilovej obrovskej ženy je takáto sexica!

Deň podľa Molnára:

Raňajky:

Deň začínam o 5.20 dvomi decilitrami čistej vody s lyžicou jablčného octu alebo citrónovej šťavy. Podľa toho, na čo mám chuť. Okolo 6.00 si pripravím kávu v „koťogu“ a rozmixujem si ju s kúskom domáceho masla a pol lyžicou MCT oleja. Je vyrobený z kokosového oleja, spaľuje tuky a podporuje rast svalov. Toto popíjam do desiatej a niekedy aj do dvanástej. Ráno si dám ešte aminokyseliny. Keď viem, že mám ťažký deň a dva tréningy, o ôsmej si zmiešam jeden biely jogurt, semiačka chia, tri až štyri makadámiové orechy a štyri pekanové, kúsok banánu a lyžicu arašidového masla.

Desiata:

Polovica avokáda a trochu prošuta alebo aj nič.

Obed:

Väčšinou šalát v zložení: avokádo, zelený šalát, špenát, trochu makadámiového oleja, cibuľa, paradajka, kurkuma, ligurček, soľ, čierne korenie. K tomu si urobím nejaké mäso alebo rybu.

Olovrant:

Proteínová tyčinka alebo proteínový veganský shake s nejakým rastlinným mliekom.

Večera:

Napríklad palacinky so syrom cottage. Štyri vajcia, 90 g ovsených vločiek, vanilkový extrakt, pár kvapiek stévie, jeden cottage rozmixujem a na prepustenom masle upečiem ako palacinku. Dávam si to buď s javorovým sirupom alebo s domácim džemom.

FOTO VNÚTRI Obrovské prekvapenie! Zuzka z Extrémnych premien, ktorá vážila 140 kg... Od natáčania však ubehol rok a TERAZ vyzerá takto!

Tajný recept

Mám veľmi rád, keď si roztlačím do misky jedno avokádo, jemne ho posolím, pridám trošku čili, kurkumy, ligurčeka zo záhrady alebo sušeného, malú konzervu tuniaka vo vlastnej šťave a trochu ľanových semiačok. Všetko zmiešam dokopy. Urobím si dve hrianky a na ne si ešte dám trochu praženice, potom túto nátierku a mňamka je na svete. Je to porcia pre dve až tri osoby.

Na toto zabudnite!

Fast food, sladkosti, sladené nápoje a všetko, kde je napísané málo tuku. Takisto múčne jedlá a ja osobne by som minimalizoval aj príjem pečiva.

Toto nesmie chýbať!

Zvýšil by som príjem všetkých možných šalátov, teda zeleniny, zdravých tukov – avokáda, prepusteného masla, makadámiových, pekanových orechov, kokosu, mandlí.

Po svadbe v posteli, no radosť z toho nemá. Čo sa stalo Kataríne Hasprovej po svadbe?

Milujete Adelu a je vám sympatická? Tu je pravda o tom, ako sa správa mimo kamier!

Martin Šmahel prišiel v spoločnosti tejto krásky. Všetci po nej slintali a doma by ju chcel každý chlap!

Evelyn z Let's Dance vyšla s pravdou von! Prečo má strach o svoj dekolt?