Cviky pre zdravie

  • Uvoľnite sa a pokojne dýchajte.
  • Ruky si nakrémujte masážnym krémom alebo olejom.
  • Cvičte pravidelne každý deň.

Zdravšie priedušky

Ruky otočte dlaňami od seba. Všetky prsty sú vystreté. Palce spojte dokopy.

Pravý ukazovák dajte pod ľavý. Pravý prostredník zvrchu cez „korene“ ľavého prostredníka, prstenníka a malíčka.

Pravý prstenník ide popod ne a malíček je navrchu na nich.

Ako na fotografii:

Gymnastika s rukami: Posilnite si imunitu a odolajte zápalom

Foto: Laura Witteková

Na imunitu

Chrbát pravej ruky vložte do ľavej dlane. Pravý malíček, ukazovák a palec natiahnite, prstenník a prostredník zohnite dovnútra do dlane. Ľavým skrčeným palcom uchyťte pravý malíček, ľavý ukazovák vystrite pod pravý. Ľavý prstenník a prostredník oviňte okolo pravého ukazováka. Ľavý malíček nechajte rovno.

Foto: Laura Witteková

Časté zápaly?

Pravú dlaň položte na chrbát ľavej ruky. Pravý palec pokrčte a dajte odspodu zápästia, malíček vsuňte popod ľavý. Ostatné prsty sú vystreté a spojené pekne pri sebe.

Foto: Laura Witteková

Škriabe vás v krku?

Palce a malíčky zohnite a spojte tak, ako vidíte na fotke. Ostatné prsty sú vystreté a prepletené navzájom.

Foto: Laura Witteková