Vrch a priamy brušný sval

Pre pokročilé!

Sadnite si na podložku, nohy mierne pokrčte a oprite o päty. Do rúk chyťte malé činky alebo fľaše vody a pritiahnite k hrudníku. Lakte sú pri tele, chrbát rovný, hlava v  predĺžení tela. S nádychom sa pomaly zakloňte, tesne nad podložkou zastaňte a s výdychom sa rovnakým tempom vráťte späť. Opakujte 10-krát v 2 sériách.

Bočné svaly brucha & zadok, driek

Ľahnite si na bok a oprite sa o lakeť. Ten by mal byť presne pod ramenom, v pravom uhle s predlaktím. Dlaň smeruje dole. Druhá ruka je na stehne. S výdychom dvihnite bedrá a trup z karimatky, stiahnite zadoček a spevnite sa. Pomaly vytiahnite vrchnú nohu s napnutou špičkou dohora. S nádychom sa vráťte späť. Opakujte 10-krát na každú stranu.

Cvik na bočné svaly brucha & zadok, driek. Ľahnite si na bok a oprite sa o lakeť. Ten by mal byť presne pod ramenom, v pravom uhle s predlaktím. Dlaň smeruje dole. Druhá ruka je na stehne. S výdychom dvihnite bedrá a trup z karimatky, stiahnite zadoček a spevnite sa. Pomaly vytiahnite vrchnú nohu s napnutou špičkou dohora. S nádychom sa vráťte späť. Opakujte 10-krát na každú stranu.
Cvik na bočné svaly brucha & zadok, driek. Ľahnite si na bok a oprite sa o lakeť. Ten by mal byť presne pod ramenom, v pravom uhle s predlaktím. Dlaň smeruje dole. Druhá ruka je na stehne. S výdychom dvihnite bedrá a trup z karimatky, stiahnite zadoček a spevnite sa. Pomaly vytiahnite vrchnú nohu s napnutou špičkou dohora. S nádychom sa vráťte späť. Opakujte 10-krát na každú stranu.
Zdroj: profimedia.sk

Dolná časť brucha

Ľahnite si na chrbát, paže sú voľne položené vedľa tela, dlaňami dole. Mierne podsaďte panvu, stiahnite svaly na zadku, nohy vystrite tesne nad zem. S výdychom ich dvihnite do 90-stupňového uhla a s nádychom ich vráťte späť. Opakujte 10-krát v 2 sériách.

Cvik na dolnú časť brucha. Ľahnite si na chrbát, paže sú voľne položené vedľa tela, dlaňami dole. Mierne podsaďte panvu, stiahnite svaly na zadku, nohy vystrite tesne nad zem. S výdychom ich dvihnite do 90-stupňového uhla a s nádychom ich vráťte späť. Opakujte 10-krát v 2 sériách.
Cvik na dolnú časť brucha. Ľahnite si na chrbát, paže sú voľne položené vedľa tela, dlaňami dole. Mierne podsaďte panvu, stiahnite svaly na zadku, nohy vystrite tesne nad zem. S výdychom ich dvihnite do 90-stupňového uhla a s nádychom ich vráťte späť. Opakujte 10-krát v 2 sériách.
Zdroj: profimedia.sk

Šikmé svaly

Ľahnite si na chrbát, paže skrčte a dajte za hlavu. Nohy ohnite v kolenách a oprite chodidlami o zem. S výdychom vystrite ľavú nohu a napnite špičku. Súbežne s tým dvihnite hlavu, krk, ramená, hornú časť trupu a pravú ruku ku skrčenej pravej nohe tak, aby sa na kríž dotkli. S nádychom si opäť ľahnite. Opakujte 10-krát na každú stranu.

Cvik na šikmé svaly. Ľahnite si na chrbát, paže skrčte a dajte za hlavu. Nohy ohnite v kolenách a oprite chodidlami o zem. S výdychom vystrite ľavú nohu a napnite špičku. Súbežne s tým dvihnite hlavu, krk, ramená, hornú časť trupu a pravú ruku ku skrčenej pravej nohe tak, aby sa na kríž dotkli. S nádychom si opäť ľahnite. Opakujte 10-krát na každú stranu.
Cvik na šikmé svaly. Ľahnite si na chrbát, paže skrčte a dajte za hlavu. Nohy ohnite v kolenách a oprite chodidlami o zem. S výdychom vystrite ľavú nohu a napnite špičku. Súbežne s tým dvihnite hlavu, krk, ramená, hornú časť trupu a pravú ruku ku skrčenej pravej nohe tak, aby sa na kríž dotkli. S nádychom si opäť ľahnite. Opakujte 10-krát na každú stranu.
Zdroj: profimedia.sk

Foto: Profimedia.sk