Za boom tohto motívu v móde môžeme považovať kampaň Movember, ktorá vznikla spojením slov moustache a november. Kampaň upozorňovala na rakovinu prostaty, preto tento výsostne mužský motív. K ženám totiž fúzy nepatria. Teda pokiaľ nejde o v móde trendové logo.

Po prvýkrát sa fúziky objavili už v roku 2004, takže nejde o žiaden sezónny hit. Ak budete mať nejaký kúsok práve s takýmto symbolom, môžete si byť istá, že ho vynosíte ešte pekných pár sezón.

Foto: Archív firiem/ Glanc.sk

Okrem oblečenia sa fúziky objavujú prakticky aj na všetkom ostatnom. Populárne sú ako šperky, teda ako náušnice, prívesky alebo hodinky. Tento motív zdobí aj kabelky či tenisky. A vytvoriť si ho môžete aj ako originálnu manikúru. Máme na to jednoduchý návod.