Prvého septembra nemali kŕče v bruchu len prváčikovia, ale aj jedna z najslávnejších modeliek sveta. Kate Moss sa totiž rozhodla sama konkurovať najrenomovanejším kozmetickým firmám, pre ktoré pracovala, a prišla na trh s vlastnou značkou. Teraz je v napätí, či sa jej na prepchanom priestore podarí zaujať. Azda áno, veď také Kardashianky alebo Lady Gaga sa s produktmi, s ktorými spojili svoje meno, vyšvihli do čela skrášľovacieho biznisu.

V stopách Dary?

Na druhej strane, v tejto brandži je tesno a nadbytok. Kate má však kde čerpať skúsenosti. Veď bola tvárou značiek ako Calvin Klein, Dior, Rimmel London, Kérastase, Burberry… Navyše, sama je chodiacou reklamou a dôkazom, že kvalitná kozmetika dokáže so ženou divy. Plusom je to, že si ju môže sama predvádzať a do kampane, podobne ako u nás Dara Rolins, zapojiť aj svoju peknú dcéru. Koniec koncov Lila má už tiež meno a veľa followeriek.