Vyzerať ako Heidi Klum chce asi v prvom rade výbornú genetiku, ale aj ak ju nemáte, môžu vám pomôcť jej triky. A keďže nikdy nie je neskoro, začnite to robiť ako táto sexi topmodelka a určite uvidíte výsledky na svojej postave aj pleti.

Postava ako Heidi

Základom výbornej postavy je v prípade štvornásobnej mamy pohyb. Heidi nepatrí k tým modelkám, ktoré by sa obmedzovali v strave. Určite si nedá o polnoci hamburger, ale zas nefičí iba na šalátoch. Pri toľkých deťoch však kalórie vybehá. A behanie je aj jej top športom. Heidi Klum uviedla, že mesačne urobí aspoň sto kilometrov! Skúste to aj vy, pretože štíhlu postavu docielite kardiotréningom, a nie nadrapovaním sa v posilňovni. Navyše, beh je šport, s ktorým môžete začať kedykoľvek, takže žiadne výhovorky na vek!

Pitný režim topmodelky

Už sme načrtli, že Heidi sa rozhodne v jedle nekontroluje ako bežné „vychrtliny“, skôr si dáva pozor na pitný režim. Doobeda si dopraje fresh nápoje. Skúste aj vy každý deň začať šťavou z vymačkaného čerstvého ovocia. Od obeda pokračujte v pitnom režime len s vodou alebo nesladenými čajmi. Keďže telo tvorí z väčšej časti voda, je dôležité dopĺňať si ju. Odrazí sa to skutočne na tvári aj postave, pretože bunky na život potrebujú hydratáciu.

Triky na pleť

V štyridsiatke, ktorú už oslávila aj Heidi, žena okrem postavy rozhodne rieši aj prvé príznaky starnutia na tvári. Nejde len o vrásky, ale aj o pigmentové škvrny, póry a celkové ochabnutie. Klum si preto počas líčenia dáva pozor na to, aby mala pod mejkapom vždy podkladovú bázu. A pokiaľ to nie je nutné, tak sa radšej nelíči, aby si jej pleť oddýchla. Skúste to aj vy a hneď ako prídete z práce domov, odlíčte sa a nechajte tvár voľne dýchať.