Hlava štátu sa ešte pred vypuknutím korony venovala tréningu pod dohľadom skúseného trénera Maroša Molnára, ktorý má pod palcom aj celebrity a političky. Tréner prezradil, že prezidentka obľubuje takzvanú techniku krokovania, ktorou si posilňujú nohy, stehná, boky a zadok dámy, ktoré majú problémové práve tieto partie, no nemajú času nazvyš.

Tréner Maroš Molnár
Tréner Maroš Molnár
Zdroj: TV Markíza

Následne sa však obrnil mlčaním s tým, že keď si to jeho klienti neželajú, tak o nich nerozpráva. Každopádne, existuje niekoľko zásad, ktorými sa riadiť, ak máte podobný typ postavy ako slovenská prezidentka. 

ZUZANA ČAPUTOVÁ
ZUZANA ČAPUTOVÁ
Zdroj: MARTIN DOMOK

Ako cvičiť pri postave hrušky

„Sedemdesiat percent tréningu by malo byť zameraných na stehná a boky,“ vysvetľuje profesionálny osobný tréner tréner Ľuboš Gsch.   Jeho tréningy sú určené aj pre „dominantných a priebojných ľudí, ktorých existencia je podmienená vedením a víťazstvom“. Do tejto kategórie nepochybne patrí aj hlava štátu. Jej typ postavy sa nazýva hruška.

Tréner Ľuboš Gsch
Tréner Ľuboš Gsch
Zdroj: Martin Horak

„Stehná a boky sú pevnejšie ako zvyšok tela a spravidla je tam sústredený aj energetický a silový výkon. Preto by malo byť 70 percent tréningu zameraných na tieto svalové partie. Lebo tam, kde je výkon, môže nastať aj najväčší energetický výdaj a najsilnejšia svalová stimulácia. Zvyšných 30 percent treba distribuovať na brušnú stenu, chrbtové svaly, ramená a ruky.“

Pokračovanie na ďalšej strane.