Asi najbežnejšími podnikateľskými dušami sú hudobníci. V snahe vyťažiť z fanúšikov čo najviac neraz predávajú okrem svojej hudby aj kadejaké módne doplnky, aby ich „značka“ chodila po svete na tričkách, mikinách, šiltovkách či ponožkách. Podaktorí umelci však zašli vo svojom obchodnom pláne ešte o kus ďalej.

Dara a jej gumičky

Typickým príkladom podnikavého dievčaťa je Dara Rolins (49), ktorá okrem oblečenia so svojím logom zabŕdla aj do vonnej sféry, keď predstavila svoje sviečky a neskôr aj parfum či vonné difúzory za nemalú sumičku. Najviac prekvapila, keď k denimovej kolekcii oblečenia, ktorú navrhla, začala predávať džínsové gumičky do vlasov. Je jasné, že ženy chcú byť zladené, ale čo Rolincovej fanúšičky dostalo „do kolien“, bola cena, za akú vlasový doplnok ponúka.

Ako si všimol denník Plus JEDEN DEŇ, gumičky predáva za 17 eur. Nečudo, že sa na jej sociálnej sieti začali kopiť negatívne komentáre... „Darinka, nehnevaj sa, ale dve gumičky do vlasov za 17 eur v dnešných časoch? Nemám na to slov. Radšej kúpim ovocie a zeleninu deťom,“ napísala jej Janka. „Presne, ja si tieto gumičky šijem už viac ako 20 rokov a aj kamoš­kám. ZADARMO!“ pridala sa Mirka. „Je to prestrelená cena. Tiež ich šijem, poprípade predávam za 1,60 eura,“ kopili sa komentáre pod príspevkom. Nuž, čo je pre niekoho veľa, pre iného je to za kúsok od obľúbenej speváčky akurát.

Ak by ste si mysleli, že toto podnikanie je výsadou hudobne založených umelcov, napríklad moderátorka Miriam Kalisová (37) vás vyvedie z omylu. Vedzte totiž, že aj z jej dielne môžete mať kúsok vo svojej domácnosti. Ponúka špeciálne sviečky, ktoré vás svojimi odkazmi dokonca namotivujú... Moderátorka a modelka Soňa Skoncová (35) zas vyzdobí prostredníctvom svojej značky vás aj vášho psa. Jej kolekcia písmenkových ozdôb totiž myslela aj na štvornohých chlpáčov.

Ďalšie známe mená nájdete na ďalšej strane >>